wag the city!

Jag och min klass kommer vara med i ett jättestort kulturprojekt som heter Wag The City.

Det är med Spiritus Mundi som vi har fått chansen att göra detta och det vi ska göra är en jättestor musikal där vi skriver musiken, manuset och allting annat själva.

Det här kommer sedan att spelas upp på stadsteatern i Helsingborg veckan innan sportlovet är det tänkt och under tiden kommer ni att få uppdateringar av mig om hur det går och bilder från när vi repeterar också vidare,

Själv ser jag riktigt mycket fram mot det här!

// Sophie

2 thoughts on “wag the city!

  1. Gud vad kul! Jag gjorde ett liknande projekt med min klass för ett par år sedan, och det var absolut något av det roligaste jag gjort. Lycka till!

Kommentera

