Jag älskar…

The Lonely Island! De är helt klart min
favoritkomedigrupp, och jag älskar allt som har med komedi att göra. Det som The Lonely Island är mest kända för är deras kortfilmer på Saturday Night Live,
där de gör musikvideor tillsammans med kända gästartister som Lady Gaga, Justin Timberlake, Rihanna, Michael Bolton, Akon och många fler. Men The Lonely Island har gjort mer än det, de har bland annat gjort miniserien The ‘Bu med Sarah Chalke (från Scrubs), serien Awesome Town och många andra humorklipp. Jag är förälskad i deras omogna humor, de är precis min stil! Jag rekommenderarer att kolla in dem. Klicka in er på deras spellista med musikvideor genom videon nedanför (tryck på titeln så att ni kommer in på youtube). Sätt på shuffle och njut!

Favoriten är såklart Andy Samberg, som är den mest kända (och snyggaste) i gruppen. Förutom att vara med i The Lonely Island så har han spelat huvudrollen i Cloudy With A Chance Of Meatballs, Hot Rod och Space Chimps och varit värd för MTV’s Movie Awards. Tillsammans med Ricky Gervais är Andy Samberg min favoritkomiker. Kolla in hans video The One Who Dared To Leave nedanför!

// Julia

One thought on “Jag älskar…

Kommentera

