I Väntan På Godot teaterrecension

Igår var vi och såg teatern ”I väntan på Godot” 😉

Det var en otroligt konstig pjäs och jag har aldrig sett något liknande. Första akten gillade jag inte alls eller förstod mig på och tyckte bara att tiden gick otroligt sakta, det som var bra var att skådespelarna var riktigt bra! 😀

Andra akten var ju dock…. jag älskade den lite smått! skrattanfall hoppade mellan förvirring och det var så förvirrande men så bra och jag vet knappt vad man kan skriva om det.

Alltså, ni måste nog se den och bilda er en egen uppfattning också.
Den pjäsen blir man inte klok på… 😉

// Sophie

Kommentera

