öppen workshop i photoshop !

Yey!
Är det bara jag som älskar att sitta i timmar och redigera en massa bilder i photoshop? 😀
Jag började redigera och fotografera när jag var tolv tror jag, fick min första kamera då och sen hade man photoshop då datorn och tro mig, när ni väl har börjat hålla på med bilder går det inte att sluta 😮

här är hur som helst en länk till evenemang som kommer vara på dunkers den 11 oktober, ses vi där? 😉

Evenemanget!

slänger in en av mina egna bilder som jag fotograferat och redigerat på en liten flicka som heter Julia, sånt här kan man alltså göra efter när man hållit på ett tag i photoshop, erkänn att ni faktiskt blev lite sugna nu haha? 😉

// Sophie

Kommentera

