Vi Kulturpiloter – EliSophie Andrée

Well, då börjar jag!
Jag har alltid älskat kultur och är en typisk estetare om man säger så.
Jag blev kulturpilot i början av sommaren och det är riktigt kul! 😀
På fritiden dansar jag och tränar karate. Jag vill bli fotograf och ska gå på Nicolai efter högstadiet har jag tänkt (jag går i nian).

I mina hörlurar kommer det mest ljud från Daniel Adams Ray, Kent, Håkan Hellström, BD och dubstep..
skum blandning? Jag vet.. Justin Bieber finns också med väldigt ofta.. 😉

Jag tycker annars om spoken word, kultur, musik, regn, stjärnor, glitter och katter.
Och jag gillar inte krig, saker som är allmänt mainstream, matte, dålig hårspray och banan…
Så nu fick ni veta lite om mig 😉

Happy? 😀
Sen så har jag en privat blogg också, www.elisophie.devote.se kan ni hitta mig på 🙂

Jag är dock blåhårig med rosa lugg just nu…

Kommentera

