Vi Kulturpiloter – Humle Rosenkvist

Då är det väll min tur idag.
Som barn blev jag med släpad på alla möjliga saker, blomster utställningar, gamla skolmuséum, Lousiana och när även min ena morbror håller på med konst och kreativa saker faller detta ganska naturligt för mig. Kultur anser jag vara något fantastiskt, något roligt därför blev jag nyfiken på kulturpiloterna. Jag fick höra om det för snart ett år sedan och det är ballt, det känns bra här i mitten av all kultur.
Nu går jag andra året på Nic, läser bild och form. Vet dock inte riktigt vad jag vill göra i framtiden, men är rätt sugen på att åka runder som volontär och hjälpa till på olika ställen av världen i alla fall i början av mitt vuxna liv.
,
Noah And The Whale, Kate Nash & The Knife är något av det bästa som hänt mig, där efter kommer nog Regina Spektor i alla fall som man ska snacka musik.
Jag älskar djur och natur, moder jord håller jag också väldigt kär. Kattdjur är söta. Mina vänner är gudar, de kan skapa underverk, de kan trolla. Photoshop är fantastiskt men vad vore livet utan grooveshark? Impulser förgynnar tillvaron. Senapsgult, brunt och svart kan anses vara skitfult men jag älskar det.

För att se in i framtiden klicka här.

Kommentera

