Vi Kulturpiloter – Julia Högström

Min tur att blogga idag.
Jag är kulturpilot för jag tycker det är jätte roligt att hålla på med kultur, speciellt att gå på konsteter och att fotografera. Jag går just nu på Nicolai, skolstaden bild och form. I framtiden hade jag velat bli fotograf men i och med att det är så svårt att bli naturfotograf så får jag nog syssla med det på fritiden. Annars vet jag inte riktigt, skulle nog vilja jobba med människor.
Jag gillar all möjlig musik, från värsta hård rock(metal) till en romantisk balad. Så det är svårt att säga, dessutom går det i perioder. För tillfället gillar jag att lyssna på Timbuktu, In Flames och Saosin.
Om ni vill veta mig, så besök min blogg http://lovetohateme.blogg.se/

Kommentera

