Sensus Musik kväll!

Jag var på Sensus Musik kväll och det var riktigt bra enligt mig. Jag som älskar rock och metall passade detta mig helt perfekt. Det var inte jätte mycket människor där men ändå var det ett så bra tryck så man hängde liksom på. Jag tyckte väldigt mycket om ett band som kallar sig ”Ervory” för dem hade riktigt bra låtar och bra sväng 🙂 Man kan gilla dem på facebook om man vill.
Annars var det helt enkelt väldigt roligt att se sig runt där och kolla på en massa fina saker.

Kommentera

